Oferta

Dla dorosłych

Dla dorosłych

Żyjemy w ciągłym pośpiechu i nieustającym stresie. Wokół nas jest coraz więcej bodźców i wymagań, jakie stawia przed nami świat i my sami... Poczucie wewnętrznego chaosu wpływa na naszą wydajność, kreatywność, nasze zdrowie, relacje z bliskimi i wykonywaną pracę. Częściej egzystujemy we wspomnieniach i analizach tego co minęło lub planach na przyszłość niż w doświadczaniu teraźniejszości. Skutecznym antidotum na mentalne podróże w czasie, a także sposobem na radzenie sobie ze stresem, nadmiarem myśli, z brakiem koncentracji i kontaktu z samym sobą jest uważność, czyli mindfulness.

Dla dzieci

Dla dzieci

Współcześnie dzieci coraz częściej czują się zagubione, nie rozumieją własnych myśli i emocji, nie wiedzą, jak sobie z nimi poradzić. Pojawiają się liczne problemy z koncentracją, pamięcią, relacjami rówieśniczymi, w tym także z agresją w stosunku do siebie i innych. Gdzie można szukać wsparcia dla młodego człowieka, by był spokojniejszy, bardziej świadomy siebie i tego, co dzieje się wewnątrz i wokół niego? Jak sprawić by był silniejszy wewnętrznie? Można nauczyć go umiejętności zatrzymania, obserwacji, pełniejszego doświadczania chwili obecnej i zrozumienia tego, co dzieje się w jego głowie i ciele. Można nauczyć go, jak żyć bardziej uważnie.

W sporcie

W sporcie

Bycie sportowcem, to ogromne wyzwanie: treningi, zawody, wyniki, rywalizacja, walka z własnymi ograniczeniami fizycznymi i mentalnymi, konfrontacja z sukcesem i porażką, kontuzje, stres... W jaki sposób odnaleźć się w plątaninie emocji, myśli, trudności, naprzemiennych wzlotów i upadków. Jak to, co wypracuje się na treningach, w pełni wykorzystać podczas zawodów, gdy stres paraliżuje umysł i ciało? Okazuje się, że większość rozwiązań można odnaleźć w sobie samym. Trzeba tylko wiedzieć, jak słuchać swojego ciała, jak uspokajać umysł, jak przyglądać się trudnym doświadczeniom, by wyciągać z nich konstruktywne wnioski, jak koncentrować się na zadaniu, jak współdziałać w grupie – dostrzegając wartość, jaką wnosi każdy z jej członków. W tych obszarach niezwykle przydatne i skuteczne okazują się techniki uważności (Mindfulness) oraz dostrojenia (Mind-Body Bridging).

W biznesie

W biznesie

Stres, przepracowanie, przemęczenie, natłok myśli, brak cierpliwości, osłabiona koncentracja, trudności w podejmowaniu decyzji, chroniczny ból, przytłoczenie codziennością… Bycie w ciągłym działaniu i w wielozadaniowym środowisku pracy, funkcjonowanie w sposób nieuważny, w stresie, zabija produktywność, obniża kreatywność i czyni nas nieszczęśliwymi, co wpływa negatywnie zarówno na obszar pracy zawodowej, jak i życie prywatne. Warto więc zadbać o właściwy odpoczynek umysłu – zarówno u siebie, jak i u swoich pracowników. Wyjątkowo skuteczny w tym zakresie jest trening uważności.